Sunday 5 May 2013

sedih---->rezeki

Assalamulaikum & hello2 pada pmbace blog ni...semenjak aku abis stpm ni, ape yg aku duk fikir ari2 hal aku msuk universiti mne lps ni.. fikir kt mne nanti aku smbung belajar?? kos ape aku dpt??
ye la dh bnyk mse free thn ni..otak asyik berangan je la..muak aku duk umah skrg tp sbr je la kn.mse ni la aku nk duk umh puas2 nanti dh kt universiti dh busy kn.. (waktu kumpul tnaga la skrg) hehee....

kputusan first yg kuar, interview USM
mse mula2 aku tgk nme aku xd dlm senarai yg dpt temuduga USM... DUKACITA DIMAKLUMKAN NAMA ANDA TIADA DLM SENARAI TEMUDUGA USM 2013..mmg trsgt2 mndukacitakan sbb 2 first kputusan interview yg kuar..kputusan UPU xkuar lg.

Tp bape ari lps 2 kwn aku suruh tgk skali lagi sbb dy dpt 2 temuduga..aku punya la debar2 mcm nk kuar jantung..bru tgk kputusan dpt interview x dh debar2 mcm ni..last2 aku cek aku dpt interview USM dlm kos sastera dengan pndidikan 13/5/2013 ni...waaaa..happy2!!!!! aku hrp aku dpt wt yg trbaik utk interview ni.. so ni first time la aku akn pi interview..takot 2 mmg ada tp aku akn cube wt yg trbaik nanti.. doakn aku gak ye  ^_^  nanti aku tls pngalaman aku interview lak...ok...tata titi tutu

2 comments:

  1. Assalamualaikum...Buat elok2 tau yana...In Shaa Allah, prcyalah rezeki Allah ada buat kita...Bykkan brdoa :)..Nina doakn yg trbaik buat yana :)

    ReplyDelete
  2. waalaikummusalam..insyallah nina,yana cube wt yg trbaik nanti. rezeki Allah yg bg..kte tgl doa & usaha je la kn..thanks nina doakan yna.yna pun doakan nina dpt interview upu nanti ^_^

    ReplyDelete